musik musik musik!

HEJ!

Har inte hunnit/orkat blogga på ett tag, har ganska mycket att göra i skolan och så..  Har en redovisning och inlämning till fysiken imorgon, känns gött eftersom att jag har gjort klart allting och skrev klart själva uppsatsen för typ en vecka sen. gott som fän. 
  idag är det 13 dagar tills vi åker till egypten, det är oxå gött som fan. ser verkligen fram emot lite semester nu, det behövs verkligen!
  gustav har varit på mönstring - det gick tydligen bra, kul för honom!:) hoppas på att sverige inte vill ha krig bara!
  tänkte ladda ner lite låtar nu som jag kan ha i lurarna när jag ska va duktig och drar ut och springer. isen och snön är ju nästan borta nu från vägarna, gott som fan! gillar't.  har ni några bra låtar? ge gärna förslag! tycker att det är många bra från melodifestivalen i år :)
  men nu ska jag kolla på 'halv åtta hos mig', tjingeling!


Kommentarer
Postat av: carro

ajjabajja, olagling! ;)

2010-03-10 @ 21:11:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0