dagens samhälle, ack ack..

Börjar bli lite trött på vissa människor faktiskt, har kommit på att en del kör fult spel.. Synd att man kommer på det nu.



MEN IALLAFALL..
Var i skolan idag då förståss, vi hade två lektioner och sedan kollade vi på dansuppvisning - de var kalasbra och klara hade klart bäst klädsel på sista dansen!^^   Efter det hade vi typ 2 timmar rast, jag och Hanna gick och åt, väntade och väntade. När vi satt där i tystnad bröt Hanna ut: ''ae ska vi dra hem till mig och käka jordgubbar?'' svaret blev såklart ''ja det gör vi'', och så blev det. Sen åkte vi ner till samhället, Hanna beställde krans och jag åkte hem efter det.. Nu sitter jag här. Ska jag gå ut och gå? Göra något?  


Imorgon ska jag och min kära vän till stora staden. Blir nog kalasbraaaa!:)

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv; fasen så bra med sommarjobb, kanon ju! jaa kusinträff låter helt perfekt!! <3

2010-05-24 @ 16:17:06
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/
Postat av: nunan

I know ^^

2010-05-24 @ 21:38:45
URL: http://lovedancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0