hard work work

Igår var det catering som gällde, ganska lagom men ändå inte så mycket att göra - 70 pers var det. Det gick BRA!

Gustav sov hos mig inatt.

Jobb idag, tjäna pengar. Hard work work men KUL! Träffade en jättego tjej som jag också ska jobba med i sommar, det blir nog askalas. Stenskönt väder idag, sol hela dagen, fram till.. att jag satte mig på moppen och 2 minuter efter började det pissregna..! MEN IALLAFALL, det var kul.

Imorgon är det skola som gäller igen, nu är det inte länge kvar minsann! Och på tisdag ska vi va sjuka och så ska jag och min kära vän Hannabanana ta oss in till staden, blir nog kul.

Hörrni... Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro.

hahaha, så ni har bestämt innan att ni ska va sjuka? Ajsingbajsing, vilka busungar! ;P

2010-05-23 @ 19:24:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: alexandra

kusinvitamin, vart har du fått jobb i sommar? :) får träffas snart! längesen tycker jag!

2010-05-23 @ 19:34:49
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/
Postat av: G

PUSS <3

2010-05-23 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0