på fredag äre 3 veckor kvar gott folk!

Tänk att jag har gått i Örnaskolan i snart 4 år, tiden har gått snabbt men ändå sjukt segt. Hallå, vi slutar om typ 3 veckor?!   G A H!


Bild sen skoldansen


  Första lektionen idag hade vi bildprov i konsthistoria, det gick bra - antar jag(?!). efter det hade vi RT, matte, geografi, lunch, svenska och slöjd. Svenskan blev klar och jag har ingenting att göra på slöjden. Det blir mest att sitta framför computern och dega. 
   Imorgon har vi nationella prov i biologi och jag är knappast förberedd! Känns kanske inte sådär bra.. Förstår ju inte så mycket på Ingers lektioner kanske.. I ALLA FALL - Gustav har varit här ikväll och det var så härligt att träffa honom (det är det alltid, men han gjorde min dag liksom), känns som om (nästan) alla i skolan har varit så tjuriga idag (?). 
    Men, nu ska jag nog sova. Upp kl 5 imon för promenix, k a n s k e. Skulle gjort det idag, men såklart är jag duktig för att övertala mig själv att det är dåligt väder och jag inte sovit alls länge och behöver min sömn, jag är trotts allt bara 16.     Tack och bock! Vi höres imörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0