FARS DAG

HEJ!

Idag är det söndag och årets fars dag. Jag var uppe strax efter 7 och bakade frallor; det blev sång, frukost på sängen med nybakat och paket till far min! Sen var vi och åt i Rydö, sen åkte vi till mormor och hälsade på, sen hem igen. Och nu är jag här, i Ghettot, Falkenberg. Skoldag som vanligt imorgon, tisdag: göteborg med klassen! NICE. Blir säkert brao. Nu ska jag kolla på tv, har för mig att det är Beck på söndagkvällarna, eller? 

Puss och kram..


och föresten.. MIN FAMILJ ÄR BÄST 


Kommentarer
Postat av: Carro

åh, bor du i falkenbergs ghetto? Jag bor i Ullareds ghetto! :P vilket verkligen är sant. när jag ska förklara vart jag bor för folk säger alla: "jahaa, i ghettot" så nu har jag lärt mig att det är lika bra att säga ghettot från början :P

2010-11-14 @ 21:07:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0