JAG ÄR EN ISBIT

.. varje morgon när jag cyklar till skolan. det är minus 10-15 grader kallt ute.

Första advent firades i söndags, mormor och jonas var hemma och hälsade på. MYS.

Igår när jag kom till Ghettot igen blev jag så förbannad. När jag kom hit och mamma, pappa & david precis hade åkt skulle jag packa upp lite grejs, märkte att dataväskan med mobilladdaren i hade åkt med hem igen = sprang in till hyresvärdarna för att låna telefonen. Efter det funkade inte tv:n, kände mig låst, eftersom att mobilen var stendöd redan när jag kom till lägenheten. Hade alltså inget alarm till morgonen därefter = dålig sömn. Något av det första jag gjorde morgonen därefter var att dra ner farmors ljuslyckta i 1000 delar.. LYCKAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0