vadå mysig?

Är tillbaka i Falkenberg nu. Imorgon ska klassen till räddningstjänsten och få information och prova på hur man släcker saker, t ex fritösen - känns rätt viktigt! Men, imorgon ska jag hem igen! Till landet. Är ledig tis & ons :)

__________________________________________________________________________

Varför säger alla, att när man säger att man går på skola och bor i Falkenberg, så säger alla ''Jaha, gör du?! Falkenberg är en mysig stad!''. I princip alla (vuxna) jag har sagt det till säger att Falkenberg är en mysig stad, och jag fattar inte vad som är mysigt? Hm. Om man ska vara på stan så kan man typ allting på en timme. Kul, skoj, kanonkul, 4/5 toast!  Men, jag tycker om det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0