en liten update

Shasha bloggen!

Nejnej, jag bara skojar.

HEJ PÅ ER KÄRA LÄSARE! Haft en bra dag? - Jag har!

Började halv 10 med matte som var urtråkigt, efter det var det engelskaprov. BLÄ! Sen i slutet av lilla skoldagen var vi lite i bageriet och kollade butiken. Just det,  vi hade klassmöte också! I LIKE MY CLASS!  Efter skolan blev det en snabb liten tur på lilla staden, sen cyklade jag och Ronja hem till Lovisa och Josefin och jag klippte Lovisas lugg: från lång snelugg till lagom kort rak lugg! Oj oj, jag är duktig. Nästan skicklig.

Jag är i lägenheten nu. Ska snart kolla på Halv åtta hos mig, sen kanske städa och packa lite, kanske en promenad med Ronja. Vi får se. 

Vi ses och hörs! TAKE CARE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0