JAG VILL HA LÖRDAG, LÖRDAG OCH INTE SÖNDAG

Nej nu jävlar vill jag ha helg! I wanna go home.

Helt okej dag i bageriet, började med att vi skulle göra Grekiskt bondbröd, fine, när vi skulle plocka upp den tyckte vi att den var lite konstig, då märkte vår lärare att vi hade gjort en vetedeg, jappjapp, bara att börja om.. På eftermiddagen sen var vi i affären (jag och Robin), det gick bra och var riktigt kul!
  Efter en ganska jobbig men bra dag i bageriet satte vi oss några stycken och skulle prova Ronjas tårta. Vi bestämde också att vi skulle gå till McDonalds, jappjapp, 45 min dit och 45 hem. Gött! Känns i fötterna. Nu ska jag krypa ner till kojs.. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0