ULLARED

Hej alla goa och glaá!

Vaknade till att solen sken in genom fönstret vid 7-tiden och sedan att Bea kom in och gav mig massa pussar. Idag har jag och mamma varit i Ullared, det blev ganska många bra saker inhandlat (egentligen skulle vi inte ha nånting).. Fick med mig 2 linnen, en lampskärm, en klocka och massa andra roliga saker med mig hem.

Ikväll..
Jag och mamma tog med oss hundarna (Bailey och Bea) och gick till vår granne för att kolla de nyfödda lammen, så söta! Sen har jag också provat på att baka muffins (köpte en ny bok igår på bokrean), som vi var tvungna att pröva! Helt ok resultat;

1.

2.

3. Resultat:

Serverat med chokladapelsin-gladd och kokos/ananas/rom-topping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0